Jak dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów?

19/03/2020

Szanowni Klienci,
w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo zachęcamy do pozostania w Państwa domach. To czas, w którym powinniśmy zadbać o siebie i swoich bliskich oraz stosować się do zaleceń, o których jesteśmy na bieżąco informowani.

Nasz sklep pozostaje otwarty, a infolinia jest do Państwa dyspozycji w niezmienionych godzinach. W razie jakichkolwiek pytań chętnie na nie odpowiemy drogą mailową bądź telefoniczną. O wszelkich zmianach w organizacji naszej pracy będziemy Państwa informować.

Jak zadbać o bezpieczny odbiór przesyłki?

- Nie witaj się z kurierem przez podanie dłoni oraz zachowaj bezpieczną odległość min. 1,5m
- Jeżeli masz taką możliwość, w dniu dostawy skontaktuj się z kurierem i umów się na pozostawienie paczki pod drzwiami
- Jeśli to możliwe, nie składaj podpisu na terminalach, a w innym przypadku postaraj się o to, aby takie czynności wykonywać w jednorazowych rękawiczkach
- Staraj się wybierać dostawę bezgotówkową (z przedpłatą)
- Po odbiorze paczki szybko odpakuj zawartość przesyłki przeznaczonym do tego przedmiotem, a następnie zutylizuj opakowanie
- Jeżeli jesteś przeziębiony, objęty kwarantanną lub nadzorem sanitarno-epidemiologicznym – skontaktuj się z naszą infolinią lub infolinią firmy kurierskiej, a następnie przełóż dostawę na inny termin lub zezwól na pozostawienie paczki przy krawężniku swojej posesji bądź przed drzwiami


Pamiętajcie, zdrowie i bezpieczeństwo swoje jak również innych jest najważniejsze, dlatego prosimy o przestrzeganie powyższych zasad i stosowanie się do zaleceń służb sanitarnych.

W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do Waszej dyspozycji.

Życzymy dużo zdrowia,
shumee.pl

Komentarze

Postów nie znaleziono